Lip 7, 2020
1082 Wyświetleń
0 0

Dlaczego warto zlecić profesjonalne pozycjonowanie? 5 korzyści SEO

Napisany przez

Specjaliści od marketingu online znają wiele sposobów, dzięki którym promocja strony internetowej może być skuteczna. Jedne są chętniej i częściej stosowane, inne rzadziej. Ciężko jednak wyobrazić sobie dobrze prosperującą witrynę bez starannie zaplanowanej strategii SEO. To w końcu ona gwarantuje, że po wpisaniu hasła w wyszukiwarkę dany serwis ma szansę pojawić się na pierwszym miejscu rankingu. Dlaczego jeszcze pozycjonowanie się opłaca?

  1. Poprawa widoczności strony

Korzyści z pozycjonowania stron można mnożyć, ale to właśnie zwiększenie widoczności serwisu jest głównym celem każdej strategii SEO. Dobrze wypozycjonowana strona może zostać z łatwością odkryta przez użytkowników internetu – nawet tych, którzy wcześniej nie znali danej marki ani jej produktów. Dzięki skutecznie przeprowadzonej kampanii witryna pojawi się na górze wyników wyszukiwania, a internauta z chęcią wejdzie w link, by poznać ofertę najpopularniejszego serwisu.

  1. Możliwość dotarcia do osób poszukujących nietypowych usług (niszy)

Strona zoptymalizowana pod kątem SEO to doskonałe miejsce do reklamowania mniej popularnych produktów czy usług. Najlepsze efekty można osiągnąć dzięki stworzeniu bazy dobrze dobranych słów kluczowych, również tak zwanych fraz długiego ogona. Dzięki temu algorytm Google szybko połączy zapytanie użytkownika poszukującego nietypowych rozwiązań z odpowiedzią, jaką stanowi oferta danej witryny.

  1. Profesjonalne SEO a większa konwersja

Pozycjonowanie stron przyczynia się do większego ruchu na stronie, a mądrze poprowadzona kampania pozwoli również na znaczną poprawę konwersji. SEO wspierane jest przez tworzenie atrakcyjnych treści nasyconych odpowiednią liczbą słów kluczowych. Dobrze dobrane frazy pozwolą na dotarcie do serwisu osobom rzeczywiście zainteresowanym danym tematem, produktem czy usługą. A to już prosta droga do składania zamówień i realizacji celów biznesowych.

  1. Optymalizacja witryny pod względem technicznym

Promocja strony internetowej to pracochłonny proces, na który składa się wiele działań. Ich bazą powinna być techniczna optymalizacja serwisu. Dzięki niej poprawi się szybkość ładowania danych, witryna stanie się bardziej czytelna, a poruszanie po niej intuicyjne. Taka witryna stanie się atrakcyjna dla użytkowników, a potencjalni klienci chętniej powrócą na przejrzystą, nowoczesną stronę po kolejne zakupy czy informacje. Dostosowanie serwisu pod względem technicznym to jeden z najważniejszych elementów strategii pozycjonowania.

  1. Doskonałe wsparcie lokalnych biznesów

Pozycjonowanie okazuje się dobrym rozwiązaniem również dla lokalnych firm. Warto mieć na uwadze, że algorytm Google opiera się na geolokalizacji, dlatego po wpisaniu hasła, np. “fryzjer damski”, użytkownik ujrzy mapkę oraz listę usługodawców z najbliższej okolicy. Profesjonalne SEO pomoże wyróżnić się spośród wielu innych firm z danego regionu.

Korzyści z pozycjonowania stron są nieocenione. Skuteczne działania SEO wpływają na wzrost świadomości marki i pozwala zdobyć zaufanie klientów nawet niewielkim, początkującym firmom. Sprawowanie kontroli nad całym procesem warto powierzyć specjalistom, którzy zadbają o optymalizację witryny oraz stały monitoring efektów.

 

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish
Przeczytaj poprzedni wpis:
Andrzej Duda w Bolesławcu

Fotoreportaż z dzisiejszej wizyty Andrzeja Dudy w Bolesławcu. Opis spotkania i materiały wideo znajdziecie na Bolec.Info TUTAJ. Fotografie: Bernard Łętowski

Zamknij