kwi 28, 2017
1436 Wyświetleń
4 0

Litery 3d, gdzie je zastosować?

Napisany przez

Wiele materiałów reklamowych znajduje szerokie zastosowanie w branży marketingu i reklamy, mogąc służyć na różne cele oraz – w zależności od wybranego zastosowania – zmierzając do osiągnięcia różnych celów w zakresie kształtowania decyzji konsumentów i kontrahentów oraz budowania renomy i rozpoznawalności marki.

Do tego rodzaju materiałów reklamowych należą bez wątpienia litery 3d (nazywane także literami przestrzennymi), które oferowane są przez coraz większą liczbę agencji reklamowych oraz podmiotów zajmujących się przygotowywaniem i wykonywaniem nośników reklamy. Rosnące zainteresowanie właśnie tą formą reklamy wiąże się z jej dużą uniwersalnością oraz szczególnie korzystnym stosunku ceny wykonania do możliwych do osiągnięcia efektów, zarówno jeżeli brać będzie się pod uwagę jedynie aspekty czysto wizualne, jak również wtedy, gdy w grę wchodzić będą efekty w postaci widocznego wzrostu zainteresowania odbiorców oferowanymi im towarami i usługami. Nie może więc dziwić, że litery 3d – obok kilku innych nośników reklamy wizualnej – należą w ostatnich latach do grupy najczęściej wybieranych przez przedsiębiorców z różnych gałęzi i sektorów przemysłu wytwórczego oraz handlu i świadczenia usług.

Przestrzenne litery 3d mogą być wykonywane z różnego rodzaju surowców i materiałów, a wybór właściwego zależy od wielu czynników, nie wyłączając przeznaczenia nośnika reklamy. W zależności od tego, czy reklama służyć będzie miała warunkom zewnętrznym czy wewnętrznym, rozważać można wykonanie liter 3d z aluminium, plexi lub innego rodzaju tworzyw sztucznych typu PCV. Każdą instalację reklamową wyposażyć można w podświetlenie wykorzystujące technologie ledowe, bądź też podświetlenie charakterystyczne dla neonów reklamowych. W zależności od usytuowania oraz przeznaczenia nośnika reklamowego, wybierać można pomiędzy podświetleniem liter z przodu lub z tyłu lub też jedynie po bokach (krańcach liter). Szczególnego znaczenia nabierać to będzie przede wszystkim w przypadku reklam zewnętrznych umieszczanych na elewacjach i częściach frontalnych budynków, gdzie wyjątkowo ważna jest prawidłowa ich ekspozycja oraz zapewnienie widoczności o każdej porze dnia i nocy. Nie można wykluczyć jednak także i tego, że w niektórych przypadkach celowym pozostawać będzie wyposażenie nośnika reklamy w postaci liter 3d w oświetlenie także w warunkach wewnętrznych. W szczególności dotyczyć to może ekspozycji przeznaczonych do montażu w centrach i galeriach handlowych, gdzie szczególnego znaczenia nabiera zachęcające do wejścia oznaczenie marki i prowadzonej działalności gospodarczej. Przestrzenne litery 3d wykonywane są przy wykorzystaniu specjalistycznych i wyjątkowo precyzyjnych maszyn i urządzeń tnących, dzięki czemu możliwe jest odwzorowanie nawet najmniejszych szczegółów projektu. W zależności od wybranego materiału, przy wykorzystaniu którego wykonane zostaną litery, różne będą też metody i materiały używane do pomalowania liter w ten sposób, aby w możliwie największym stopniu zabezpieczyć je przed oddziaływaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych.

Zobacz www.kasetony-reklamowe.com

https://www.bobrzanie.pl

Masz temat? Masz problem? Coś Cię wkurza albo cieszy? Napisz do nas maila lub zadzwoń na numer 696 373 113.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

The maximum upload file size: 32 MB. You can upload: image, video, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Bobrzanie.pl
pl_PLPolish