Ten z pozoru głupi i absurdalny (być może nie tylko z pozoru) filmik bolesławieckiej ekipy WarKotStudio zmusza do uśmiechu. Marketingowcy z HP, zobaczywszy go na swoim Facebokowym fanpage’u, też zareagowali żywiołowo:
„HP Polska Drodzy, filmik, który stworzyliście jest re-we-la-cyjny! :) Prosimy autorów o kontakt. Mamy dla Was nagrodę! :) Chcemy tym samym zachęcić wszystkich fanów do podobnej aktywności :) Jeszcze raz dziękujemy za pomysł, Wasz czas i zaangażowanie!”
Kategorie:
WarKotStudio
Miło mi, że HP było dla Was takie uprzejme. Z mojej perspektywy słowa: „Chcemy tym samym zachęcić wszystkich fanów do podobnej aktywności :) ” są bezczelne.
-były posiadacz laptopa z serii Pawulon
Z sygnałów jakie otrzymujemy z HP Polska raczej na żałobę się nie zanosi, ale o tym w następnej produkcji :)
Ryzyko istnieje. Zwłaszcza gdyby sondaże wskazały że warto!
Będzie żałoba narodowa czy nie ?