Nie jestem na bieżąco z telewizją. Z korzyścią i dla telewizji, i dla mnie. Dlatego z pewnym opóźnieniem zobaczyłem to, co poniżej. I troszkę jakby mi ktoś napluł do piwa.
Na mediamikser.pl przeczytałem taki komentarz kogoś, kto podpisał się nova vulgata: Sygnał wysłany przez marketingowców żywca jest jasny; ” możemy skurwić każdego, tacy jesteśmy silni’ Jak dla mnie koniec majchrzaka i koniec z żywcem – do ust tego ścieku więcej nie wezmę
I dziwne, mój żal do browarników też jest zdecydowanie większy, niż do aktora.
Powinnam się wykazać lokalnym patriotyzmem i bronić Żywca jak lwica, ale… nie piję Żywca.
Przyznam się, że reklamę tę zobaczyłam po raz pierwszy tu, na bobrach (ponieważ mój telewizor stał się mieszkaniem dla sympatycznej rodzinki pająków) i stwierdzam, że taka forma promocji na pewno trunkowi temu nie pomoże:)
P.S. Majchrzaka pamiętam ze świetnej „Pornografii” i takim chciałabym go pozostawić w pamięci. Nie będę więcej oglądać tej reklamy.
Nie pijam trunku firmowanego logo tego browaru.
Dlatego obecność Majchrzaka w tej reklamie mnie nie razi, a tym bardziej, nie ma wpływu na moje gusta.
P.S.
Nawet Stuhr z synem mnie nie przekonają :)
Po tej reklamie Żywiec jest dobry chyba tylko na stypę :-/
@Autor – ja nie potrzebowalem reklamy zeby to dawno stwierdzic :) Polska kreacja reklamowa – jesttaka jak wszystko. Duzo pustego zadecia. Zero dystansu, humoru – zero inteligencji. Vide Plus – zeby zrobic dobra i sympatyczna reklame trzeba bylo zrezygnowac z „kreatywnych” a zatrudnic kabaret. Majchrzak sie na koncu powinien rozplakac. On zdaje sie lubi :)