Gru 1, 2017
173 Wyświetleń
Możliwość komentowania Zapewniają profesjonalną obsługę została wyłączona
2 0

Zapewniają profesjonalną obsługę

Napisany przez

Biuro Obsługi Klienta zajmuje się kompleksowym załatwianiem spraw związanych z działalnością PWiK w Bolesławcu.

Biuro Obsługi Klienta, które zajmuje się kompleksowym załatwianiem spraw związanych z działalnością PWiK w Bolesławcu zmieniło swoją siedzibę, od 1 grudnia znajduje się przy ulicy Wojska Polskiego 6, dawny Dom Młodego Robotnika.

W Biurze Obsługi Klienta można załatwić między innymi: wydanie warunków technicznych nieruchomości do sieci wodno – kanalizacyjnej, uzgodnienie projektu przyłącza do nieruchomości, zawarcie umowy na wykonanie przyłączenia wodno – kanalizacyjnego. zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzenia ścieków, odbiór techniczny przyłączy z wydaniem protokołu końcowego, zawarcie umowy na odbiór ścieków ze zbiorników odpływowych i bezodpływowych( szamb), zakup wodomierza.

– Nowe Biuro Obsługi Klienta otworzyliśmy przy ulicy Wojska Polskiego 6 aby polepszyć naszemu klientowi warunki jego obsługi – mówi prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o. Józef Król Nasze Przedsiębiorstwo dba o wysoką jakość świadczonych usług oraz dobre relacje z ich odbiorcami, ciągle je doskonaląc. To nowe miejsce naszego Biura Obsługi Klienta podniesie zapewne na wyższy poziom standard naszych usług. Nowe Prawo Wodne nakazuje nam chronić ujęcia wodne, nie wszyscy wiedzą, że ważne ujęcie wody jest na przy ulicy Łasickiej – dodaje.

– Za pomocą komputera nasz klient z nami znakomicie współpracować – mówi Grzegorz Kozłowski dyrektor PWiK w Bolesławcu. – Zachęcam naszych klientów do korzystania z eFaktury, to oszczędność czasu, pieniędzy i ochrona środowiska. Wiele spraw można załatwić nie wychodząc z domu – dodaje.

http://www.bobrzanie.pl

Masz temat? Masz problem? Coś Cię wkurza albo cieszy? Napisz do nas maila lub zadzwoń na numer 696 373 113.

Komentarze sa wyłączone

Share This
Menu Title